فاطمه حلما و محمد رضا فاطمه حلما و محمد رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

عمه با آجی و دادا :)

3ماهــِت کامل شد جیگولی ِ من:-*

1391/5/17 16:17
نویسنده : heydarpoor
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس ِ عمه

 

4.gif

سلام جیگل ِ عمـــــه

 

 

دیروز مامانی گفت که نی نی مون رفته توی چهارماهگی...

هورااااااا

18.gif

وای خدایا نی نی مون کی بزرگ می شه من باش حرف

بزنم.باش بازی کنم.باش برم بیرووووون

عسیس دلم، رفتی توی چهار ماهگیت، رفتم واست یه لباس سبز ناز خریدم..

اومدی خونمون پوشیدی.اما حالت خوب نبود گریه می کردی

نشد ازت عکس بگیرم.

اما غصه نخور امشب شاید تونستم ازت عکس بندازم

 

 

 جیگولی ِ منSmiley

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الیناجونی
17 مرداد 91 17:30
مبارکت باشه عزیزم چهارماهگیت انشاا... تولد یکسالگیت فکر کنم اون موقع دیگه عمه جونت اینقده خوشحال باشه صفحه وبتو پر شکلک کنه که تا دو روز باید شکلک نگاه کنیم بعد عکساتو ببینیم
فاطمه حلما با مامانیش
24 مرداد 91 17:39
خیلی نازه مرسی عزیزم